Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

onsdag, februar 27, 2008

Enda flere bøker jeg ikke klarte motstå!

Jeg var inne på en blogg evas univers i dag og hun hadde strikket en kjempesøt babyjakke! Desverre (?) så jeg linken til boken hun har funnet oppskriften fra - og gikk inn på denne. Da havnet jeg på Capris.no HUff og huff, jeg klarte ikke motstå og bestilte

Elizabeth Zimmermann's Knitter's Almanac 56,-

Knitting Without Tears 100,-

Favorite Socks 131,-

Folk Knitting in Estonia 185,-

Knitting Vintage Socks 125,-

Annemor Sundbø's Usynlege trådar i strikkekunsten 217,-

Traditional Knitting Patterns from Scandinavia, the British Isles, France, Italy 96,-

Nå er jeg ikke helt gal etter å strikke sokker, men sånt kan jo endre seg. Og den siste boken (Annemor Sundbø) har jeg tenkt på en stund - og i dag er første gangen jeg har funnet den til under 299,-

Jeg må bare være flink å ta inn posten før Torgrim kommer hjem fra jobb om dagene! :D

Jeg så et innlegg på Ravelry i går at det skal være noen strikkeoppskrifter (selbumønstre, marius o.l) i ukens Hjemmet, men jeg er usikker på hvilken uke det er snakk om - for jeg fant det ikke i butikken i går..

I postkassa i dag: Lithuania gloves pattern book

Ingen kommentarer: