Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

tirsdag, mars 11, 2008

To sokker på èn gang + Sander's mittens


Jeg har fått boken 2-at-a-time socks og er i gang med prosjektet :)

Til nå går det veldig bra! Jeg er spent på hvordan man strikker helen!




Dette prosjektet er ikke prioritert, det er VOTTER jeg elsker å strikke. Jeg er snart ferdig med Sander's mittens. Det gikk helt utrolig fort å strikke de! Og de ble NYDELIG! Bare se her:









De passer perfekt til Aksel!

Jeg syns de ble så utrolig pene, jeg klarer ikke ta øynene av de! :)

Torgrim og Mette ønsker seg like. Arti når jeg får sånne tilbakemeldinger!

Jeg vurderer om jeg skal strikke et par til i andre farger. Jeg hadde opprinnelig tenkt å strikke i tre forskjellige blåfarger. Kanskje jeg skal prøve på det...



Torgrim har funnet votter han vil ha, så det blir neste prosjekt. Men da må jeg lære meg nytt opplegg først, så det kan ta litt tid. Spennende!



I går var det rene påskeværet så jeg tok med meg begge ungene ut for å trille tur.



Lørdag reiser vi til Oslo - alle fire. Jeg gruer meg! :) Men det skal bli godt å komme fram! Det er reisen jeg gruer til. Og det er ikke sånn at jeg kan sitte å strikke på flyet - jeg må ha Sander på fanget. Det blir første gangen han er ute å flyr. Håper han er like flink som Aksel var på hans alder. Og jeg håper virkelig at Aksel er den lille engelen han bruker å være.

Ingen kommentarer: