Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

lørdag, desember 05, 2009

Helt Grønn!


Jeg er godt i gang med neste brainless par - og har valgt å kalle den "helt grønn". Jeg tror disse kan bli helt nydelig - selv om fargen kanskje er litt for grønn. Og så har jeg en venninne som jeg tror vil like fargen. Samegrønn vil jeg kanskje kalle fargen, og da passer det at hun er same ;)

Det er ikke første gangen jeg strikker med Wollmeise, men første gangen jeg strikker med garn kjøpt fra Wollmeise (de andre nøstene er kjøpt fra yarnissima). Og jeg syns dette nøstet deler seg mindre - og det har helt sikkert ingen sammenheng med det over! Jeg har kun strikket med twin til nå. Har en god del superwash, men er usikker om jeg skal strikke sokker med det. Tror kanskje jeg skal begynne med et sjal..
Og kanskje det blir et nytt sjal som dette

I romjula må jeg hekle ferdig babyteppet jeg holder på med. Og så tenkte jeg å strikke et par sokker til pappa som har bursdag i januar. Min kjære samboer har bursdag i februar, og jeg burde ha et par til han også - er bare så kjeeeedelig å strikke herresokker! :)

I kveld skal jeg sy og høre på julemusikk. Det blir koselig! Har satt symaskinen i spisestua, og så har jeg klar masse julemusikk på Spotify. 5. desember er ikke for tidlig å få litt julestemning ;)

1 kommentar:

Timotei sa...

Jeg synes det er en herlig farge på sokkene dine og kjempefint det blå sjalet også!