Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

torsdag, mai 13, 2010

Gått amok...

men denne gangen er det ikke på Wollmeise eller den lokale garnbutikken! Merker godt på økonomien at jeg ikke strikker noe som helst for tiden - det går ingen penger på garn og strikkeutsyr.

I går gikk jeg amok på den lokale Sport1 butikken..



Det var tilbud; ta 3 betal for 2 av Norrøna og Bergans. Jeg var sikker på at det bare gjaldt utvalgte varer, men utrolig nok var det alle Norrøna og Bergans varer. Og enda bedre, fant man bare to ting man ville ha kunne man kombinere tilbudet med alle varene i butikken.
Egentlig så trenger jeg vel strengt tatt ingenting, men min samboer var mer kjøpelysten enn meg - og jeg lar meg lett overtale. Gal som jeg er så kjøpte jeg to like jakker, hver koster 1799,-, og joggesko til 1900kr. Og min samboer kjøpte seg to jakker og en bukse. Tilsammen betalte vi 7.300kr. Galskap ;)

Jeg unnskylder meg selv med at joggesko har jeg lenge hatt planer om å kjøpe. De gamle er helt utslitt, og det er nok ikke særlig bra for bena.. Har i tillegg satt av penger til de. Og så har vi noen julegavepenger liggende.. I tillegg så har jeg en Bergans jakke som har raknet, som jeg skal reklamere på. Fant til og med kvitteringen så håper på å få pengene tilbake.

Med det samme vil jeg tipse om et Blogglotteri hvor du kan vinne fine EvaSolo premier :D

Ingen kommentarer: