Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

lørdag, januar 03, 2009

Babyteppe fra Nøstebarn


Endelig er jeg ferdig med babyteppet etter Nøstebarnoppskriften. Det er latterlig enkelt å strikke, men ganske så kjedelig! Men nå er jeg ferdig, og det er på tide siden min høygravide venninne har termin om 5 dager :D
Så får vi håpe at det kommer en liten jente som ultralyden viste siden jeg har strikket det i gammelrosa :)

Jeg har hatt et slikt teppe med meg på fødestuen til begge guttene mine, og de har koset seg i det :)

På mandag begynner jeg med mitt nyttårsforsett; trene mye mye mer. Så da blir det mindre tid til strikking :S
Og så fikk jeg symaskin i julegave, så den må jeg finne ut av :) Men noe strikking må jeg få tid til, er ikke ferdig med Halloween vottene enda, har felling på andre votten og tommlene igjen. Jeg har hatt nesten en helt strikkefri jul, måtte bruke min lille tid på å bli ferdig med babyteppet!
Neste prosjekt er Cathedral mittens; garn og alt er klart :)

Nå er det bare 18 dager til sola kommer tilbake! :)

Ingen kommentarer: