Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

onsdag, juni 02, 2010

exfac...

hmm... exfac..
Til nå, etter å bare ha lest noen få sider - virker det rimelig ubegripelig.
Bøkene mine er kommet, jeg ble ikke rammet av transportstreiken - som jeg fryktet. Ble rimelig overrasket da pakken kom, positivt! Så nå er jeg helt igang med lesingen :)
Ex.Phil tok jeg for masse år siden. Det er så lenge siden at jeg ikke tørr tenke på det! Jeg bestod med et nødskrik, og med tanke på at det er over 10 år siden (++), så er det ikke så rart at jeg ikke husker noe av det.. Men jeg husker en gruppetime - den første jeg var på. Jeg begynte litt senere enn de andre og kom ikke med på fadderordningen. Hadde ikke peiling på hvilke bøker jeg skulle kjøpe, og var ikke i det minste forberedt til timen. Jeg husker læreren snakket om hermetikk! Fant heldigvis ut at det var hermeneutikk han mente. Og nå leser jeg det igjen! Tipper jeg vil forstå det bedre denne gangen, og det hjelper sikkert på motivasjonen at det er jusvarianten av ex.fac - ikke ex.phil :)

Her jeg bor er det ikke sommer. Det er deilig innevær. Jeg finnes ikke værsyk. Men blir gal hvis jeg må være inne når det er fint vær. At avisene skriver at det er SOL SOL SOL, provoserer meg - det nevnes ikke med et ord når det er vi i nord som har fint vær. Det er som vi er utelatt fra nyhesbildet, forbanna selvopptatte søringer ;)
I går snødde det! hehehe - det er deilig i nord ;D

Ingen kommentarer: