Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

lørdag, mars 08, 2008

Strikkekafè




Torsdag var jeg på min første strikkekafè :) Og i tillegg var det 10% rabatt på garnbutikken! Kjempebra :D
Alle sammen var veldig imponert over de latviske vottene mine + at jeg hadde med meg 4 bøker som de bladde i :)
Èn tok til og med en kopi av en oppskrift.
Jeg skal absolutt dra neste gang - som ikke er før etter påske.

Nå har det ramlet bøker i postkassa, så mye at det ikke har vært plass til alle! Så nå har jeg en del lesestoff forran meg! Jeg gleder meg til å strikke to sokker på èn gang :D Jeg var å kjøpte meg pinner i dag :)
Kanskje jeg får tid å begynne med det i morgen. I kveld er jeg utslitt - ungene har ikke sovet samtidig så det har gått i ett hele dagen.




Jeg holder på å strikke Sander's mittens til Aksel. Det går veldig fort, og de blir kjempefine! Nå har jeg bare fellingen og tommelen igjen på første votten (jeg begynte i går). Får se om jeg får gjort noe mer med det i kveld. Kjennes ikke ut som jeg vil klare å være våken så veldig mye lengere. Gjør vel som jeg har gjort den siste måneden - legger meg klokken ti :S





De latviske vottene er ferdige (det er bare dampingen igjen):

Ingen kommentarer: