Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

lørdag, april 19, 2008

Det sner :S







Skal det aldri bli vår?


Det har snedd i hele natt så nå er alle trærne hvite (det er det eneste jeg klarer å se som positivt akkurat nå), og det blir nok en del snømåking på oss i dag :(


Jeg er så klar for vår!! Dette er bare deprimerende...




Vi var akkurat i Amsterdam. Første dagen der var det vår, og herregud hvor deilig!
I Amsterdam kjøpte jeg meg èn strikkebok 1000 great knitting motifs - det er en fin bok når jeg skal begynne å tegne mine egne votter :)
Det var masse bokhandlere der, men siden jeg var med min samboer som ikke er overbegeistret for strikkingen gikk jeg bare inn i en av de..
Ikke fant jeg garn heller.. Jeg må bare innrømme at jeg var ikke godt forberedt, og så ikke veldig nøye etter. Søndagen så jeg noen butikker med garn, men da var de stengt...




Jeg holder fortsatt på med selbuvottene. Da jeg holdt på med vott nr 2 oppdaget jeg at jeg har strikket to venstrehender! Jeg var kommet for langt til at jeg gadd rekke opp og bestemte meg heller for å strikke to par. Og nå er jeg snart ferdig med første paret, holder på med fellingen, og så har jeg tommlene igjen.




Men i dag blir vi sikket å leke ute i snøen, og så skal jeg på trening (det har tatt en del av strikketiden i det siste).


4 kommentarer:

Pinneguri sa...

Så pene selbuvottene dine blei :) Og, du er ikke den første som har strikket to venstrehender, nei *humre* Når de blir så pene så er det ikke noe problem heller.
Synd med Amsterdam. Neste gang får du planlegge litt bedre: Vite hvor du skal sette av sambo så du får gjort det du skal ;p)

Cloudberry sa...

Begynner å bli lei snøen ja...
Akkurat nå er det helt hvitt utafor vinduene her...

Har vært gjennom to votter til samme hånd her og ;)

ha en flott helg!

Alva sa...

Fint å vite at jeg ikke er den eneste ;)

Det er hardt å fullføre fire like votter! Mønsteret er blitt ganske kjedelig.. Og garnet, og fargene osv... :)

God helg! Så håper vi på godt vær slik at snøen tiner :D

Hilde C. sa...

Vottene ser kjempeflotte ut - jeg likte mønsteret veldig godt. Jeg håper våren kommer og finner deg snart :-)