Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

tirsdag, mai 04, 2010

Strikketørke

og bloggtørke kan man kanskje si...

Jeg har ikke strikket siden påske! Det er helt merkelig - jeg har så mye tid til overs! :) Jeg skal begynne å studere til høsten, og har derfor startet en "strikkeavvenning". Og den har funket kanskje litt for bra? Nå som jeg ikke strikker eller hekler leser jeg heller pensum. Det er kanskje litt nerdete.. Men siden jeg har to små barn tenker jeg at det er godt å ligge litt forran, for man kommer lett som det er bakpå..

Det merkelige er at når man leser pensum så blir liksom huset med det samme strøkent! For det er tungt å sitte i ro og lese, så hele tiden tar jeg avbrekk hvor jeg gjør husarbeid! Så nå er jeg så godt som ferdig med vårrengjøringen. Fantastisk deilig med et rent og pent hus! Og når huset er ryddig får jeg også lyst å kjøpe nye ting til det ;)

Og ikke minst så har jeg plutselig begynt å like kaffe! Jeg er ingen ungpike lengere, og har trodd at når jeg ikke har begynt å drikke kaffe til nå, så gjør jeg det aldri. Men det var inntil jeg fikk en kopp kaffe fra en kaffemarskin, som har nykvernet kaffe. Jeg ble så hektet at vi har bestilt en maskin selv. Vi ente opp med en slik èn: Delonghi.

Når man har kjøpt seg kaffemaskin har man plutselig en unnskyldning å kjøpe nye kopper også.. Jeg falt helt pladask for disse tøffe koppene fra Menu:
Det er fire forskjellige motiver; Love, Luck, Faith and Hope. Og de er designet av en dansk tattovør Alexander Hasnaoui. Jeg er ingen fan av tattoveringer, og ønsker meg definitivt ingen på kroppen. Men disse koppene derimot.. :D
En annen ting med disse hankløse koppene er at de er termokopper, de blir ikke varme utenpå! Fantastisk!

I morgen har jeg klubb, og da skal jeg servere nykvernet kaffe og sjokoladefondante med jordbær og vaniljesaus.

1 kommentar:

Unknown sa...

tusind tak, dejligt du kan lide kopperne selvom du ikke bryder dig om tatoveringer.
Alexander..