Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

fredag, oktober 30, 2009

Wollmeise

Det er lenge siden jeg første gang hørte om dette garnet, men fordi jeg ikke har brydd meg om å strikke sokker og har vært fornøyd med Raumas finull (til votter) har jeg ikke tenkt på å skaffe det.

Men nå har jeg også blitt bitt av sokkebasillen! Jeg er ikke helt fornøyd med garnet jeg bruker nå - Regia Silk. Det er helt ok å strikke med, men jeg syns ikke mønsteret blir tydelig nok. Når jeg ser bilder av andre sokker med samme mønsteret som er strikket i wollmeise får jeg lyst å prøve det.

Siden jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal få tak i garnet - kan liksom ikke sitte å trykke på oppdater på shoppen hele dagen - så tok jeg den enkle løsningen og bestilte en garnpakke fra Yarnissima. Selvfølgelig kom prisen på 204 kr - så jeg må sikkert betale toll.. Får bare håpe at jeg ikke trenger det. Spesielt siden min samboer har gitt meg kjøpestopp... :/

Ingen kommentarer: