Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

tirsdag, februar 26, 2008

I dag har jeg fikset litt på bloggen min :)

Jeg opprettet denne bloggen for lenge lenge siden, og først nå har jeg begynt å bruke den. Når klokken er åtte på kvelden og mine søte små sover, da kommer valgets kvaler ;) Skal jeg strikke, gå tur med hunden, se litt på tv, dra på besøk til venninner jeg nesten aldri ser lengere, osv. Å sitte på nett og lage blogg har jeg aldri vurdert :) Så får vi se hvor oppdatert denne bloggen blir fremover, egentlig så er det ikke spesielt tidskrevende :D

Så i dag har jeg fikset litt på den. Lagt linker til sider jeg regelmessig bruker og blogger jeg leser + at jeg har endret litt på layouten. Egentlig så ble jeg ganske så fornøyd :)

Jeg er så spent hver dag posten kommer om noen av de ca 1.000 strikkebøkene jeg har bestilt har kommet! Til nå har det bare kommet èn; Alette Bulls strikkebok. Jeg venter på mange spennende bøker, alle om votter (tror jeg!) :)

Ingen kommentarer: