Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

fredag, februar 29, 2008

Pølsefest :D

Jeg har funnet ut at det er et sted på nettet som har billige strikkebøker og som sender fraktfritt!! The Book Depository Det er jo helt utrolig! Så jeg avbestilte flere av bøkene fra Capris.no og bestilte dem heller derfra. Og det står at leveringstiden bare er 3-7 dager! Er det for godt til å være sant? ;)

I går var jeg kjempetrøtt så jeg fikk så vidt begynt med andre votten på mitt latviske prosjekt. Egentlig så satt jeg bare på nettet og bestilte bøker :S



Jeg har enda tommelen igjen på den første votten. Jeg er ikke sikker på hvordan mønster jeg skal bruke. Tror jeg sender mail til hun Pinneguri’s latvian mittens jeg har funnet oppskriften hos og spørr hvordan hun gjorde det.

Det er kommet en pakke i posten, jeg er kjempespent og gleder meg til arbeidsdagen er over så jeg kan dra å hente den på postkontoret :)

I kveld er det pølsefest ;D
Så da blir det pølser og rødvin - hvis jeg ikke tar helt av og drikker øl! Jeg har ikke drukket en øl på godt over ett år! (det høres ikke sant ut, men det er det)

Ingen kommentarer: