Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

mandag, februar 25, 2008

votteoppskriftsjakt









Min evige votteoppskriftsjakt fortsetter, tror aldri jeg kan få nok oppskrifter! Jeg er en samler som MÅ ha alt :)
Mammutsalget begynte i dag, og jeg fant tilfeldigvis fram reklamen jeg har fått i posten. Da oppdaget jeg at en bok jeg har sett etter var til salgs :) Det er Heidi Fossnes bok "Håndplagg" til bare 229kr. I tillegg hadde de boken "Strikk til småfolk" av Mette N. Handberg - noe som passer perfekt siden jeg har to "småfolk" hjemme - og jeg har hatt problemer med å finne votteoppskrifter som jeg liker til dem.
I farten rev jeg også med meg "Lær barnet ditt å sove hele natten" av Anna Wahlgren. Det var helt på impuls og jeg hadde nok ikke gjort det hadde det ikke vært for at Sander har hylt hele natta! Jeg har bare bladd litt i den, og tror ikke jeg er overbevist.. Så dette kan vise seg å være et dårlig kjøp.. Jeg tror jeg tenkte mer på en annen bok med ca samme tittel "sove hele natten"..

Nå er jeg i min siste uke på jobb for denne gang.. Jeg merker at ungene savner meg så det skal bli godt å være hjemme sammen med de igjen.
I helga var vi hjemme alene, og de var veldig fornøyd med å ha meg for seg selv :)
Og så har jeg litt bedre tid til å strikke når jeg er hjemme, og litt mindre tid å sitte på nett og shoppe!

I helga har jeg som sagt vært alene med ungene. Så da var det ingen som overtalte meg til å se film - jeg fikk strikke i fred :) (hvertfall etter klokken åtte..) Så nå er jeg godt igang med mine første latviske votter. Men da jeg endelig var ferdig med fellingen på første votten, og bare hadde tommelen igjen, var jeg lei - og startet heller på et nytt prosjekt med rauma 3 trådsgarn. Jeg har lyst å strikke et par votter til Magnars bursdag den 29. februar. Så jeg startet med Pirate mittens og håpet at de ville bli stor nok på pinne 3,5mm. Men nei - de er til og med for små til meg!

2 kommentarer:

Cloudberry sa...

Har selv begge de to strikkebøkene - og de er utrolig flotte! Tror jeg må ta meg en tur på mamut salg jeg og ;)

Alva sa...

Gi meg et lite hint om du kommer over noe bra! :)