Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

søndag, februar 10, 2008

Lenge siden sist nå...

Kanskje på tide å oppdatere bloggen :)

Aksel er ikke lengere noen liten baby, han er en stor gutt på 1 år og 8 mnd. Og for 4 mnd siden ble han storebror til Sander. Han er nok verdens beste storebror, for han går hele dagen og stryker han på hodet og klemmer på han :)

Nå er Sander like stor som Aksel var da vi var i Bergen. Det er rart å tenke på at Aksel var så liten, for han ser så mye større ut på bilder.
Apropo Bergen, Eirin, Hermine og Johanne kommer til Alta til uka. Det gleder vi oss til!

I morgen skal jeg på jobb, tre uker skal Torgrim ha pappapermisjon. Jeg GLEDER meg!
Men jeg kommer til å savne mine små engler <3

ps. Torgrim har bursdag i dag!

Ingen kommentarer: