Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

torsdag, februar 21, 2008

..på jobb..








Endelig tilbake på jobb! Det er 1 år siden jeg var her sist, og det var bare i 5 uker. Denne gangen skal jeg være i 3 uker...
Og ikke er det mye å gjøre heller, det er andre her som gjør mitt arbeid. Og så er det i tillegg rolige dager (jeg er ingen revisor ;) ).
Så jeg sitter og shopper strikkebøker på nett ;D
Jeg vet ikke om jeg tørr skrive det... men det har blitt 16 stk til nå...

I går kveld begynte jeg på mitt første latviske strikkeprosjekt, det skal bli bursdagsgave til Magnar. Så jeg må henge i, han har bursdag den 29.

Mine Kautokeino votter er endelig ferdig! Jeg har håpet at de ville bli litt større etter dampingen, men det var ikke mye.. Så de er enda bittelitte granne små til meg..


Sander har ca ikke sovet i natt :(
Tror kanskje i dag er dagen jeg bynner å drikke kaffe..

Ingen kommentarer: