Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

søndag, november 08, 2009

hmm...

Jeg lider av valgets kvaler! Skal jeg begynne på Fratello sokkene som mitt nye Wollmeise garn hører til, eller skal jeg fortsette å strikke Brainless mønsteret som jeg kan strikke feilfritt - og utrolig nok ikke er lei (enda etter 2 par på rad). Kanskje jeg til og med får 2 par ut av nøstet (som er på 150 gram). Eller skal jeg begi meg ut på nytt mønster som sikkert er ganske så innviklet.. Og restultatet blir en herresokk som jeg ikke helt vet hvem jeg skal gi til.

Hmm...

Jeg tror jeg har bestemt meg for at det blir et par brainless i første omgang, og så får jeg se hvor mye garn jeg har igjen etterpå. Hvis jeg senere får lyst å strikke Fratellosokkene i Wollmeise i denne fargen kan jeg jo bestille en ny pakke :) Det kostet meg bare 66kr for 50 gram (og det er enda inkludert en oppskrift som sikkert er verdt 30 kr + garnprøven som var med på 17 gram). Jeg syns ikke det er dyrt i det hele tatt.

I dag har jeg til og med fått innvilget garnkjøp av min kjære ;)
Så nå blir jeg fast stalker på Wollmeise - og jeg tror jeg bare blir å kjøpe ett nøste av gangen for jeg hater å betale moms og tollgebyr. Og så er jo jakten like artig som å nyte byttet - og hvis jeg bestiller mer enn ett nøste om gangen får jeg fort mer garn enn jeg klarer å bruke.
(Hvis jeg klarer å begrense meg da! )

Og så har jeg begynt å drømme om wollmeise!

Ingen kommentarer: