Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

onsdag, november 18, 2009

Wollmeise og strikkekafè

For første gang denne sesongen skal jeg dra på strikkekafè. Som oftest er jeg å trener onsdags kvelden og da blir det ikke tid å dra på strikking.

I går fikk jeg min første bestilling fra Wollmeise - 4 nøster med nydelig garn. Jeg forsøkte å ta bilder, men siden jeg bor langt langt oppe i nord og det ca ikke er dagslys så ble bildene ikke noe bra. Jeg har et håp om at jeg klarer få bedre bilder i morgen, og vil da oppdatere bloggen.




Det øverste bildet er mer rosa enn det ser ut. På det nederste bildet er alle fire nøstene, to er veldig lik og er mest rosa. Så er den ett nøste som er knall gult, og det siste er rød/orange/gul (og kanskje min favoritt...)

Så i dag skal jeg ta med meg Wollmeise garn. Det er nok ikke så mange av de gammle damene som er så interessert.. Det får jeg jo se. Jeg skal også ta med Arne og Carlos boken min, en lue bok + hvordan strikke et par sokker på èn gang. Og så skal jeg ta med meg garn og oppskrift på russesokker som jeg skal strikke med garnet Sterk fra Alpakka.

Kanskje jeg strikker de tå-opp - det kan neppe være vanskelig!

Det er en bursdagsblogg jeg vil anbefale i dag hespetre. Enjoy!

Ingen kommentarer: