Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

lørdag, november 21, 2009

Garngal?


Får man noen gang nok garn? Er det noen som klarer styre seg når de kommer over garn som har et rykte på seg for å være ganske umulig å få tak i?
Til vanlig er jeg en viljesterk person, men tydeligvis ikke når det kommer til garn.. I dag igjen har jeg ikke klart å mostå herlig garn. Så nå har jeg bestilt to nøster fra Fiberphiles. Det er første gangen så jeg vet ikke hva jeg får, bare at det er sokkegarn + at det er et garn som er vanskelig å få tak i. Jeg tror ikke det er like vanskelig som Wollmeise, men siden det er i USA er det ikke like enkelt for meg å stalke siden.

Nå lurer jeg bare på hvordan jeg skal få tak i garnet Bugga. Men jeg finner nok ut av det også.. Det gjør ingenting om jeg ikke får tak i det med det første. Nå har jeg 750 gram wollmeise og 215 gram Fiberphiles på tur min vei. Det burde holde en stund. Tror jeg må ta en pause fra Wollmeise stalkningen. Eller kanskje årøve å begrense meg til ett nøste!

Jeg tar gjerne imot tips hvordan få tak i Bugga hvis noen har det :)

Ingen kommentarer: