Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

lørdag, november 07, 2009

Yarnissima pakken med wollmeise garnet er kommet



I dag lå pakken i postkassa, hurra! Passer perfekt - for i går ble jeg ferdig med Brainless sokkene jeg holdt på med. (I går kveld strikket jeg på babybodyen så nå er den også snart ferdig).

Garnet var mykt og luktet godt. Jeg gleder meg til å hespe det opp - og enda mer til jeg får det på pinnene. Vet ikke om det blir i dag.. Med små barn har man ikke mye fritid på en lørdag, og spesielt ikke når èn av dem har vannkopper og ikke får gå ut..

Pakken inneholdt oppskrift på et par sokker, en liten sjokolade, til og fra lapp hvis jeg skal gi sokkene i gave, en liten pyntenisse til å pynte julegaven med og et lite nøste med garnprøve (ca 17gram) av Wollmeise garn. Pluss wollmeise garnet på 150 gram.

Jeg er superfornøyd og tror jeg skal bestille flere pakker :)

I tillegg har jeg kjøpt et nøste Noro sock yarn hos den lokale srikkebutikken. Det ser ikke ut som et garn jeg vil like, men til sokker kan det være jeg elsker det?.. De hadde 5 nøster igjen av garnet, og da jeg spurte om de får inn mer fikk jeg beskjed at det visste hun ikke - for det hadde tatt evigheter å få disse. Så jeg tenker på å dra og kjøpe ett til. Men kanskje jeg burde prøve det først...
Jeg skal tenke på det til mandag :)

I dag har jeg for første gang vært innom Northern Delights - Verdens nordliste sjokoladeri :)
Der va det mange friselser og vi endte opp med en liten pose lørdagsgodt ;)


Dette har vært en bra dag - nydelig garn og nydelig sjokolade! Nam - jeg gleder meg like mye til begge deler!

Ingen kommentarer: