Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

tirsdag, november 10, 2009

tirsdag

Jeg er godt i gang med neste par av brainless-sokkene :) Og for første gang bruker jeg wollmeise garnet. Det er mykt og behagelig å strikke med, som babyull. Og så lukter det så godt! Sokkene blir sikkert utrolig myk å ha på!

Nå har jeg bitt en ordentlig wollmeise stalker! Og i går hadde jeg mulighet å få kjøpt garn, det var bare min uerfarenhet som gjorde at jeg ikke fikk en skein med blått garn. Plutselig lå det en farge på stock listen, og så kom det en til. Og jeg ble som paff + at jeg tenkte at jeg må se om det kommer mer. Og så var jeg altfor treg med å komme meg videre + at jeg rotet på bestillingssiden - og plutselig var handlekurven tom :(
Det var litt irriterende at jeg var så treg, jeg kunne faktisk fått en skein med blått (som jeg faktisk har tenkt at jeg skal bestille hvis kommer). Men så gjør det jo ingenting - garn har jeg nok av. Har dette nøstet jeg holder på med nå, og 4 på vei til meg i posten. Egentlig så burde jeg ha en regel at jeg ikke får bestille mer før jeg har brukt opp mesteparten av det jeg allerede har. Men klarer jeg å følge en slik regel?
Og så har jeg masse annet garn. To nøster med Noro sokkgarn som jeg må prøve! Jeg har ikke så mye sokkegarn, mest rent ullgarn som jeg har strikket votter av. Tror kanskje jeg skal bruke noe av det å lage sjal.. Men nå er det sokker det går i :)

I går så jeg at Claudia (wollmeise) sier det ikke kommer flere oppdateringer denne uka. Kanskje det betyr at hun skal sende ut det som er bestilt, min pakke er enda ikke sendt. Og den blir nok å bruke sin tid hit opp til meg + at den skal gjennom tollen.. Kanskje jeg har brukt opp wollmeisen jeg har + all Noroen før den rekker og komme! (neida, jeg er ikke så kjapp å strikke!)

Ingen kommentarer: