Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

fredag, desember 04, 2009

Alene hjemme!


Det er så mye jeg har lyst å gjøre at jeg blir helt paralysert! Hvor skal jeg begynne, hvordan skal jeg få tid til alt?!
:)
Jeg begynte med å strikke ferdig Firestarter sokkene. Og så har jeg tatt bilder av Fiberphiles garnet som kom i posten i går (bildene er på kameraet og jeg har ikke overført de til mac'en enda..). Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på.. Lage middag? Finne frem symaskinen (har noen julegaver som skal lages), begynne på et par sokker til? Hvilket mønster, garn? Jeg burde ryddet på sy/strikkerommet.. Og så skal jeg trene MASSE, så må sette av tid til det også ;)
Skal jeg dra på shopping? Eller sette på en film (lånte noen på biblioteket i dag..)

Tror jeg begir meg ut på et nytt par Brainless sokker med wollmeise garn. Liker trygge prosjekter rett før jul - har julegaver i tankene - vet bare ikke hvor mange jeg får ferdig.

Og så lager jeg middag litt senere, og ser på film når det blir kveld. Kanskje jeg orker kjøre til butikken og kjøpe snop..
Det er så ufattelig herlig å være hjemme alene! Helt til søndag!!

Legger ut et heller dårlig bilde av de ferdige sokkene. Skal ta bedre bilder senere, helt sikkert! Har allerede bedt samboer om hjelp :)


Og så må jeg bare innrømme, jeg har bestilt meg ny telefon.. Jeg har vært helt iphone frelst, og nå skal jeg bytte. Er som det ikke er gått helt opp for meg ennå.. Har bestilt Nokia N900.. Er spent på om jeg blir å like den siden jeg elsker min iphone! Det høres helt merkelig ut at jeg bytter, men det er fordi jeg er klar for noe nytt. Og så syns jeg den nye iphone er for lik den jeg har, pluss at den er for lett å knuse :( Jeg skal heller kjøpe ny iphone når neste modell kommer :)
Nokia N900

..oppdatert

Ingen kommentarer: