Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

mandag, desember 07, 2009

Reklamekveld ;)

Jeg har vært å reklamert for Wollmeise garnet i kveld. Quiltelaget i bygda som møttes for å ha avslutning, så jeg tok med garn og ikke symaskinen. Det ble nesten oppstyr da jeg trakk opp det ene lekkre hespet etter det andre. Tror nok jeg kunne ha solgt alle sammen på flekken!

Siden jeg syns det er ganske enkelt å få tak i garn sa jeg at jeg skal bestille litt ekstra slik at jeg kanskje har litt å selge neste gang vi møtes (etter jul). Så får jeg se om jeg klarer å gi fra meg noen hesper - tror det kan være ganske vanskelig! :)

Jeg hadde også med Helt Grønn sokkene, første sokken er straks ferdig. Jeg er kjempeglad i Brainless mønsteret! Jeg fikk mange positive kommentarer på sokkene, også på fargen. Morsomt!

Nå er det bare 2 uker til solen snur. Det er det jeg gleder meg mest til, mer enn til jula! Om fire uker er dagene like korte som i dag, og tiden i mellom er helt pyton. Det er så mørkt! Dagen lang.. :( Derfor gleder jeg meg til 22. desember! Jula er bare en bonus :) Heldigvis stresser jeg ikke med masse julebakst ol. Jeg strikker noen julegaver, og syr litt. Men nå er det kanskje på tide å finne fram julestemningen? Kanskje bake pepperkaker med ungene..
Jeg kom over en morsom blogg i dag Carthines kreative hjørne. Hun har en fin kalender som kanskje får igang julestemningen.

2 kommentarer:

Elins systue sa...

Nydelige farger på garnet

Alva sa...

Ja ikke sant! Veldig grønn og veldig fin!