Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

onsdag, desember 16, 2009

Bugga!

Det ligger Bugga! ute på nettsiden - er det ikke slikt som blir revet bort?
Enda jeg er blakk som en kirkerotte måtte jeg bare bestille et hespe. Valget var enkelt for det er bare èn farge som ikke er utsolgt.
Det tar sikkert 1 mnd til jeg får det!

Jeg har ikke begynt på noe nytt etter Helt Grønn sokkene. Vet ikke hva jeg skal starte på. Trenger herresokker, men har ingen herrefarger på wollmeise twin garnet..

Fredag er siste oppdatering til wollmeise før jul. Da skal jeg sitte klar og bestille litt. Jeg har bursdag i neste uke og har ønsket meg penger til garn, så jeg kan bestille med god samvittighet :)
Det er også varslet prisøkning over nyttår, så da har man enda en unnskyldning til å hamstre ;)

Kanskje jeg skal begynne på et par sokker i dag.. I et mønster jeg ikke har strikket før.. hmm.. Har jo fiberphile garnet jeg må prøve!
Begynte så vidt på et par sokker med Noro garnet, men etter bare noen få runder skippet jeg det..

Jeg burde hekle videre på babyteppet jeg holder på med. Planen er å gjøre det i romjula... Må ha det ferdig til termin 1. februar.



..redigert fredag 18/12..
Det ble ingen oppdatering i dag :(
Skuffende!
JAja, tenkter på det som penger spart :) Jeg har en god del Wollmeise garn som skal strikkes, så er ikke som jeg er tom :D
(Og til høsten skal jeg ha 5 års strikke-pause (alle hobbyer skal legges på is), for da skal jeg bli fulltidsstudent og kommer ikke til å ta meg tid til noen hobbyer).
Men skuffet er jeg! Så jeg bestilte en hespe Bugga! ekstra :)
(og over nyttår setter Wollmeise opp prisene, så kan være det blir for dyrt å bestille så mye garn derfra. De opererer med sykt høy frakt for de sender i oppkrav).

Ingen kommentarer: