Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

torsdag, desember 10, 2009

I love my iphone

Jeg gjorde så absolutt det! Den er helt fantastisk brukervennlig og fantastisk enkel! Jeg anbefaler telefonen til alle - men vær forsiktig med den. Den er så altfor lett å knuse - jeg kjenner mange som har knust sin :(

Jeg har hatt min iphone i ett år nå. Og selv om jeg elsker den så er jeg dritt lei av den. Så nå ville jeg ha noe nytt. Og jeg syns ikke det er nok å bytte til neste modell som er nesten helt identisk. Nei, jeg vil heller prøve noe nytt. Og i går kom min nye telefon i posten, nokia N900. Det tok masse timer før jeg åpnet eksen, jeg var så usikker - vil jeg virkelig ikke ha iphone mer? Men da ungene var i seng og jeg fikk litt ro åpnet jeg den.. Det var definitivt ikke kjærlighet ved første blikk. Jeg gikk først inn på kalenderen, og den var ikke bra nok! Iphone har ikke ukeanvisning - det har denne. Det er bra. Men den har ikke like bra varslingsstystem som iphone - jeg bruker det mye! Fekst at jeg får varsel dagen før jeg skal gjøre noe.

Jeg strikket bare noen få runder på "helt grønn" sokkene mine, var for opptatt med telefonen. Og nå føler jeg at jeg håndterer den, ja mestrer den faktisk. Og jeg kan allerede masse lure ting! Men én ting har jeg ikke funnet ut av; hvordan koble den opp til mac'en??

Her er et bilde tatt med min nye telefon av sokkene "helt grønn":


Ser kanskje ut som det blir en god del bedre bilder med denne :)

Ingen kommentarer: