Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

lørdag, desember 12, 2009

Vaksine

Jeg tok vaksine i går - og i dag er jeg syk :(

Rett etter jeg tok vaksinen fikk jeg er rar/dårlig smak i munnen, og den varte hele dagen. På kvelden begynte jeg å føle meg slapp og rett før jeg la meg var jeg svimmel og kvalm. Og så våknet jeg 05.30 av at jeg frøs. Det varte i ca èn time. 07.00 våkent min eldste sønn og det er min tur å stå opp - og nå har jeg svettetokter :(

Håper det går kjapt over, jeg har fullt program i dag. Skal på trening 11.15, så på bondegårsbesøk med eldstemann, og i kveld er det julebord.
Det går sikkert bra. Jeg har tatt en paracet - og nå skal jeg legge meg på sofan til minstemann våkner.

Helt grønn sokkene er ferdige. Bilder kommer - jeg har flere par sokker jeg må få tatt bilder av. Snart skal de pakkes inn og leveres ut til heldige mottakere. Jeg syns alle sokkene jeg har strikket er blitt helt nydelig, og tror at de vil bli godt mottatt!

I går fikk jeg to pakker med garn i posten. Den ene var fra Yarnissima. Jeg har endelig fått tak i Zum Dirndl pakken hennes som har to hesper med naturfarget garn. I tillegg kom garnet jeg har bestilt fra Wollmeise - jeg klarte å begrense meg til ett nøste sist jeg besilte. Det var helt nydelig! Er i lillatoner. I går fikk jeg ikke med meg oppdateringen for det var da jeg tok vaksine. Lurer på om hun legger ut garn i julen også.. Neste uke legges det sikkert ut garn, men uken etter? Tror jeg har fri neste fredag så da får jeg nok med meg oppdateringen :)

Ingen kommentarer: