Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

tirsdag, januar 05, 2010

Kontoen min har gått på en skikkeilg wollmeise smell..

På oppdateringen i går klarte jeg ikke å styre meg - og bestilte 6 nøster wollmeise.. Ups..
Var ikke helt planlagt! Tror jeg må holde meg unna oppdateringer fremover :)

Jeg vurderer om jeg skal hive meg med på knitalongen: Sock Knitters Anonymous' sine mysteriesokker i januar. Siden jeg er helt ny på sokkefronten blir det da første gangen.. Vet ikke om jeg er helt motivert, kan enda tenke noen dager før jeg føler det blir for sent å begynne..

I morgen begynner hverdagen igjen. Skal bli godt! Det har vært en kald romjul og vi har for det meste holdt oss inne..

Jeg holder på med mitt siste par brainless sokker, og de SKAL være til meg! Alle de andre jeg har strikket har jeg gitt bort til folk som har forelsket seg i de.. Dette siste paret er strikket i Bugga! garnet på pinne 2,5mm. Jeg syns faktisk at garnet er litt tykt til denne pinne størrelsen.. Men det kan være fordi jeg strikker stramt. Jeg har bestilt et nøste med skinny bugga! og er spent på om jeg vil like det bedre.
Bugga! garnet jeg strikker Brainless sokker med

Ingen kommentarer: