Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

tirsdag, januar 19, 2010

Har allerede rippet :/

Ups.. Jeg har bestilt garn. Eller, jeg har bestilt en "kit" fra Yarnissima Spina di Pesce. Jeg har lenge hatt lyst på det mønsteret, og "kit"en består av 150 gram Wollmeise garn + oppskriften. Og hvis man downloader mønsteret koster det 6 Euro, mens pakken koster inkludert frakt 23.66 Euro. Grunnen til at jeg ikke har bestilt det før er fordi den bestandig er utsolgt. Men i dag, da jeg tilfeldig var innom siden, hadde hun igjen. Og den bestilte jeg! :) Etterpå står det currently out of stock, så jeg fikk den siste! Så da gjør det ingenting at jeg har rippet.

Strikkelysten har tatt seg en liten ferie. Jeg strikker litt hver dag, men sokkeprosjektet jeg holder på med tar laaang tid når jeg strikker så lite.


Det er vanskelig å motstå og bestille garn nå som jeg har forstått hvordan jeg får med meg oppdateringene..
Jeg har garn nok for dette året, så jeg må bare sitte på henderne! :)

Jeg burde begynne på "Elg" genseren jeg kjøpte garn til for snart ett år siden! Det er designet av Arne og Carlos og kan kun kjøpe på Husfliden. Jeg kjøpte Elg mønsteret pluss mønsteret på en nydelig hals da jeg var i Tromsø i mai 2009. Kanskje jeg har det ferdig til neste vinter? :)

Ingen kommentarer: