Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

torsdag, januar 14, 2010

Endelig!

Det kjennes ut som den garngale perioden min er over! Det føles som jeg har nok garn, og har lyst å bruke penger på andre ting. Så nå skal jeg ikke innom flere oppdateringer til wollmeise eller the sanguine gryphon! (håper jeg!)

Popcorn vottene er ferdige, men jeg klarte ikke tove de for hand. Håper det går i maskinen! Jeg kjenner at jeg ikke er så begeistret for slike prosjekter. Greit nok at det går kjapt å strikke, men de er jo ennå ikke ferdige, og gudene vet når de blir det - og hvordan de blir seende ut! Jeg liker mye bedre tynne pinner og at prosjektet er ferdig når jeg er ferdig å strikke.

Jeg har begynt på Fratello sokkene èn gang til. Men jeg har bare strikket 2-3 runder. Har ikke hatt tid til mer i dag. JA, og så har jeg lagt opp 60 masker på pinne 3,5 med Vuorelma Veto garn som skal bli sokker til min pappa spm har bursdag om 2 uker. Så får jeg se om de blir ferdige eller ikke..
I dag har jeg heller brukt tiden min på shopping og trening. Og ungene da. Ja, og ikke minst, jeg og min kjære har vært ute å spist middag <3 Så kanskje ikke så rart at jeg ikke rakk å strikke noe i dag :)

Jeg var innom Wollmeise siden i dag, bare for å se om jeg ville klart å motstå fristelsen dersom jeg kom innom en oppdatering. Oppdateringen var allerede over (jeg var ca 30 min for sent ute), og jeg syns det er greit! Deilig!!! Kanskje det er lettere å komme over garnavhengigheten enn jeg trodde! :)

Ingen kommentarer: