Remember

No project is too ambitious if u crave the result enough

free hit counter
hit counter

lørdag, januar 09, 2010

Babyteppet er ferdig!


Jeg er usikker på om min gravide søster sier det samme; men herregud tiden går fort! Plutselig er det bare noen få uker til termin! Derfor fant jeg frem heklenålen igjen. Har bare lyst å strikke deilige sokker med wollmeise eller bugga! garn, men det er absolutt på tide å gjøre ferdig babyteppet. Det var ikke mye arbeid igjen, mye mindre enn jeg trodde. Så de siste dagene har jeg gjort det ferdig. Og det ble kjempefint!

Mønsteret er gratis (fra Drops design). Det er de fineste oldermor-rutene jeg noen gang har sett! Planen er at jeg skal lage et stort teppe til meg selv - men det skal være et "evighetsprosjekt" :)



Nå kan jeg begynne å strikke igjen! HURRA! Jeg tenker å bynne på zum dirndl strømper.. Eller noe annet av yarnissima - men ingen av de jeg har strikket allerede!

Wollmeise garnet er kommet! Jeg er så spent!! :) Skal dra å hente pakken på posten litt senere. Er ganske så spent på de nye farvene! Så kanskje jeg blir å bruke noe av det på neste prosjekt...
Jeg har også fått et nøste av skinny Bugga! Nå har jeg nok garn å velge mellom. Håper jeg klarer å motstå fristelsen og kjøpe mer! :)


Jeg tror jeg skal strikke fratello-sokker med My Old Blue Jeans garnet fra Wollmeise som jeg fikk i posten i går :)

Ingen kommentarer: